niedziela, 13 grudnia 2015

                                                 Rozdział 2, cz. 2
     Nagle spokojny, przyjemny spacerek całkowicie się zmienił. Zagadane przyjaciółki, nie zauważyły, że jest zmrok oraz, że przekroczyły próg Zakazanego Lasu.
-Lumos. – różdżka Ginny zabłysła.
-Luno, gdzie jesteśmy? Mam dziwne uczucie, że ktoś nas obserwuje… Luna? Gdzie jesteś?!
Luny nie było. Ginny nagle poczuła chłód, jakby ktoś zaczął odbierać z niej wszystkie wesołe wspomnienia. Dementor się zbliżał, już miał rozpoczynać swój pocałunek, gdy zza krzaków wyszła Luna.
-Expecto patronum! – po tych słowach z jej różdżki wyskoczył błękitno-srebrny królik, który zaczął odganiać Strażnika Azkabanu. Luna podbiegła do leżącej przyjaciółki.
-Ginny! Nic ci nie jest? Zgubiłam się… Ja i moja ciekawość… Dobrze, że udało mi się przyjść w porę. Wstawaj! Musimy wracać.
-Co się dzieje? - zapytała otumaniona Ginny.
-Zaatakował cię dementor.
         Znalazły się w Hogwarcie w tępie natychmiastowym. Weszły do Wielkiej Sali, gdzie właśnie zaczęła się kolacja.
-Do jutra, Ginny! - odparła Luna, kierując się w stronę stołu Krukonów.
-Cześć Luna! Tak do jutra!.
            ~ Mam nadzieję, że to rozwinięcie Wam się spodoba :) Proszę o komentarze! Zrobić edycję, i połączyć 2 cz. w jedną? ♥ ~

4 komentarze:

  1. Tak połącz tę dwie części w całość będzie lepiej. Rozdzial bardzo dobry ale skąd u licha w Zakazanym Lesie dementor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest możliwe,jak tam jest Luna (oddziaływanie telepatyczne budyniożeców; ja tez tak mam)~Alice Thread

      Usuń
  2. Rozdział lepszy od poprzedniego, ale fajnie by było, gdybyś dodawała więcej opisów i nie tak szybko wprowadzała nowy wątek. Zaraz przeczytam następny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Arbuzek^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótkie ;C
    Tu już ciupkę więcej opisów, ale tylko ciupkę. Odbieram wrażenie jakbyś chciała szybko zakończyć wątki i wgl. Według mnie to trochę źle. Bo tutaj dementor ją zaatakował, a Luna tylko ją zostawiła przy stole i to tak naprawdę tyle. Pewnie nie rozumiesz XD Za szybko chcesz skończyć, a mi na przykład brakuje rozwinięcia dalszego akcji. Opisy! Opisy! I jeszcze raz opisy ;*
    Pozdrawiam, życze weny i zapraszam do siebie http://laura-w-hogwarcie.blogspot.com/
    /MNL/koleżanka z HPneta

    OdpowiedzUsuń