niedziela, 13 grudnia 2015

                                          Rozdział 3
     W pokoju głównym Ravenclaw przebywała połowa Krukonów.
-Luna! Jak tam dzień? – zawołała jej współlokatorka Lizz Payne. Jej prawdziwe imię brzmi Elizabeth Amy Payne, lecz lubi jak mówi się na nią Lizz.
-Dobrze. A twój?
-Także. Może zagramy w szachy?
-Jutro. Na dziś jestem zbyt zmęczona.
-Nie ma sprawy.
-Dobranoc. – pożegnała Elizabeth Luna.
-Dobranoc, nargle na noc! – odpowiedziała żartobliwie koleżance.
    Luna nie spała. Kiedy Daisy, Lizz i Ezra dawno śniły w najlepsze, ona rozmyślała jakim cudem wyczarowała pełnego Patronusa.
-O czym ja wtedy mogłam myśleć? – pytała się własnych myśli.
-O tym nie, o tym też nie… - odrzucała w głowie kolejne propozycje.
Nagle drzwi pokoju gwałtownie lecz bezszelestnie się otworzyły. Stała w nich McGonagall.
-Panno Lovegood, jesteś potrzebna. Za mną.
-Pani profesor, gdzie idziemy? – odrzekła Luna w korytarzu.
-Za chwilkę się dowiesz. Tylko bez nerwów.
    Doszły do skrzydła szpitalnego, gdzie obok pani Pomfrey leżała blada Ginny.
-Co się stało?! – wykrztusiła z siebie Luna
-W zasadzie nic takiego. Zemdlała. Byłaś z nią dzisiaj? – zapytała lekarka.
-Byłam.
-Coś się za ten czas stało?
-Byłyśmy na spacerze, gdzie przez naszą nieuwagę weszłyśmy do Zakazanego Lasu. Ja zgubiłam trop, Ginny ,,zajął” się dementor. Na szczęście w porę przyszłam, i mój Patronus odgonił tego strasznego stwora.
-Matko Boska! Dlaczego mnie o tym nie poinformowałaś? – zapytała przejęta profesorka.
-Bałam się o punkty i kłopoty. A z Ginny będzie wszystko dobrze? – zapytała Luna z rumieńcami na policzkach. W tym momencie Ginny się przubudziła.
-Co się dzieję?... – zapytała zdziwiona i osłabiona.
-GINNY! Jak się czujesz? – podskoczyła jej przyjaciółka.
-Dobrze, ale jest mi zimno…
-Chodź na szybkie na szybkie badanie kochana. Muszę sprawdzić co ci jest. – rzekła ciepło pani Pomfrey.
      Luna siedziała obok profesorki w milczeniu. Wiedziała, że będą miały kłopoty. W tym czasie weszła przebadania Ginny.
-Zemdlała, gdyż troszkę zmarzła. Nic jej nie jest. – zapewniła lekarka.
    Profesorka każdą z dziewczyn osobiście odprowadziła do dormitorium. Wszystko odbyło się w milczeniu. Ginny nie mogła zasnąć.
-Na szczęście jutro sobota. Mogę spać do której chce. – uśmiechnęła się sama do siebie. Próbowała sobie cokolwiek przypomnieć.
-Ławka, las, dementor, kolacja… Co było kolejne? Myśl ruda głowo myśl! – szeptała w skupieniu. –WIEM!
Kiedy po kolacji rozstała się z Luną, wykąpała i się i zapomniała o skarpetkach na noc!

-Dlatego tak zmarzłam! Ginny, gapo… Wszyscy się martwią, a nie ma o co… 

           ~ Mam nadzieję że podoba Wam się ten rozdział ^^ Proszę o komentarze! ~

16 komentarzy:

  1. Zajebisty, czekam aż się pojawię :3 xD ~Alice Theard

    OdpowiedzUsuń
  2. Już lepiej długościowo, choć mógłby być jeszcze trochę dłuższy ;)
    Pomysł ze skarpetami ciekawy i zabawny, aczkolwiek zastanawia mnie jak ona to zrobiła... Jak zaziębiła się po prostu będąc bez skarpetek? Chyba nie miały temperatury minusowej w dorminatorium :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne będą dłuższe, ale dopiero te, które jeszcze nie są napisane :D A z temperaturom nigdy nie wiadomo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ponownie :) Rozdział dłuższy, rzeczywiście. Podoba mi się to, że po prostu opisujesz przygody obydwóch dziewczyn. Zastanawiam się jeszcze o czym Luna wtedy myślała, wyczarowując Patronusa, bo nie mam najmniejszego pojęcia... W każdym razie pozdrawiam i życzę weny~ Arbuzek^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też :) Postaram się, aby takie cały czas były ^^ miło czytać, o o Patronusie będzie :D dziękuje 💓

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest komentarz.
    Nie umiem ich pisać.
    Fajny rozdział.
    Czekam na kolejny.
    😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne Majusiaczku czekam na kolejne części <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny rozdział ty Majusiaczku ty. Chora jesteś a nic nie dodajesz obrażę się, ostrzegam. Tak samo jeżeli nie będzie cię w szkole we wtorek. Zapraszam do siebie opowiadaniaoptymistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłoby mi niezwykle miło jakbyś zrobiła spis treści. O wiele lepiej by mi się czytało, prawda.. Na razie w sumie masz mało rozdziałów, ale i tak proponuję już się tym zająć. :)
    Co do rozdziału to..
    1. Tu niestety jak w następnym rozdziale równie mało opisów. A są one bardzo przydane bo dzięki nim czytelnik może bardziej poznać postać! C: Możesz przetaczać o czym dany bohater myśli i wgl, a czasami czytelnik dzięki opisom sobie to wyobraża!
    2. Z tego co mi się wydaję to zapis dialogów nie jest za dobry bo po myślniku spacja.
    -Kskjndjsjhndhiskd- - ;/
    - KASKJDSHDUJANS - :D
    Rozdział krótki, ale miło się czytało.
    Pozdrawiam życze weny i zapraszam do siebie: http://laura-w-hogwarcie.blogspot.com/
    Koleżanka z HPneta :x

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłoby mi niezwykle miło jakbyś zrobiła spis treści. O wiele lepiej by mi się czytało, prawda.. Na razie w sumie masz mało rozdziałów, ale i tak proponuję już się tym zająć. :)
    Co do rozdziału to..
    1. Tu niestety jak w następnym rozdziale równie mało opisów. A są one bardzo przydane bo dzięki nim czytelnik może bardziej poznać postać! C: Możesz przetaczać o czym dany bohater myśli i wgl, a czasami czytelnik dzięki opisom sobie to wyobraża!
    2. Z tego co mi się wydaję to zapis dialogów nie jest za dobry bo po myślniku spacja.
    -Kskjndjsjhndhiskd- - ;/
    - KASKJDSHDUJANS - :D
    Rozdział krótki, ale miło się czytało.
    Pozdrawiam życze weny i zapraszam do siebie: http://laura-w-hogwarcie.blogspot.com/
    Koleżanka z HPneta :x

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. DODAJ ROZDZIAŁ !!!!!!!
    2. Nominowałam Cię to Harry Potter TAG szczegóły na : http://opowiadaniaoptymistki.blogspot.com/2016/02/harry-potter-tag.html masz zrobić ten Tag, poza tym i tak nie będziesz miała wyjścia bo będę Cię męczyć w szkole

    OdpowiedzUsuń